June 17, 2012

PURITY

Udało się. Znalazłam czego szukałam. Nieziemsko piękna biała żorżetowa spódnica jest moja. Jest tak piękna, tak eteryczna - cudo.
Wciąż nie mogę wyjść z zachwytu. Kupiłam ją w butiku - nigdy nie odwiedzam takich sklepów, ale kiedy zobaczyłam tę spódnicę na manekinie - zakochałam się !
Mam jeszcze trochę czasu, zanim zacznę się szykować i mam zamiar spędzić go na świeżym powietrzu. Przeziębienie nie daje mi spokoju, ale może słońce je wypędzi haha :)

/Translate/ I found what I was looking for. This totally amazing white georgette skirt is mine. It is so trully beautiful and etheric - pure magic.
I still can't believe it's mine. I bought it in a boutique - I never visit strores like that but when I saw this skirt on a mannequin I fell in love !
Anyway I still have some time before I need to start getting ready and I'm thinking about spending it outside. I still feel really bad but maybe sun will make my cold go away haha :)

2 comments:

  1. You're so lucky, I'm also looking for a long skirt, but in green, and I haven't found my perfect skirt yet
    Anyway, have a nice day!

    FeelPeonyBlossom

    ReplyDelete
  2. Cudowna !
    gdzie ją kupiłaś? :) i czekam na zdjęcia z wesela!!!

    ReplyDelete