March 9, 2012

LE PULL CREME

Cudo znalezione na ostatnich przecenach w Cubusie. Mam jakiś 'popęd' do za dużych, wełnianych, opadających w ramionach, trochę jak z lat 80'/90' swetrów - mogłabym je nosić codziennie. Ten jest idealny pod każdym względem - krój i kolor świetnie się wpasowują w moją wizję na wiosnę.

A marvelous jumper I found in Cubus - last sales ! I have this kinda thing for oversized, kinda 80'/90's, wollen jumpers - I could wear them everyday. This one is perfect for spring, I love the color and the shape of it.

21 comments:

  1. Prześliczny sweterek kochana;) Cudny po prostu;) Zapraszam do siebie na konkurs;)

    ReplyDelete
  2. Śliczny sweterek

    Zapraszam do siebie na konkurs ;)

    http://www.rockglamfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam takie swetry. Twój jest cudowny.

    ReplyDelete
  4. świetny! mam słabość to swetrów *_*

    ReplyDelete
  5. no to witaj w klubie, bo ja mam dokładnie tak samo :) kupuję ostatnio obsesyjnie duże swetry, koszule itd. ;p

    Pozdrawiam,
    A.
    2bigcitylifes.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Bardzo fajny sweter ;)

    ReplyDelete
  7. Także lubię tego typu swetry;)

    ReplyDelete
  8. Ale śliczny ten sweterek:)
    Dziękuję za odwiedziny:* Podoba mi się tu:0
    Obserwuję;)

    ReplyDelete
  9. Też tak mam, uwielbiam je! ♥ ^^ Ten jest śliczny ;p

    ReplyDelete
  10. Cubus ma świetny wybór obszernych sweterków! Mam bardzo podobny do tego kupionego przez Ciebie, lecz śnieżnobiały :) Uwielbiam go i mogłabym z niego wcale nie wychodzić. Cudowny blog, naprawdę mi się podoba. Pozdrawiam ! x

    ReplyDelete
  11. There will be a whole lotta this in my collection next season :)
    EAK

    ReplyDelete
  12. mam podobny sweterek !
    świetnie się nadaje na taka pogode założony do marynarki lub kolorystycznej kurtki albo płaszcza

    ReplyDelete
  13. śliczny sweterek
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  14. oow nice sweater! i really like it :)
    regards!

    ReplyDelete