March 17, 2012

EVERYDAY MUSINGS

 Photos from today

Miałam pisać jak bardzo dzisiejszy dzień był do kitu. Jak dopadła mnie wiosenna depresja, niechęć do wszystkiego, fizyczne bóle i emocjonalne urazy. Ale z ręka na sercu muszę przyznać, że to wszystko już się nie liczy. Długi spacer, pierwsze prawdziwe promienie ciepłego słońca, wysoka temperatura i mój kochany pies pozwoliły mi u ujrzeć pozytywne strony w codziennych czynnościach. Oby tak dalej.

I was thinking about telling you how much I hated today. How depressed I felt, how much I didn't wanted to do, my headache and feeling like a complete shit. But I must admit that everything changed right after I came back from a very long walk with my lovely dog during a beautiful sunset. I just gotta keep it rolling.

21 comments:

  1. O tak, ja też dzisiaj miałam zły dzień.. Na szczęście słońce napawa optymizmem :)

    ReplyDelete
  2. Każdy dzień wydaje mi się na zmianę zły i dobry, a zły dzień zawsze ma pewne dobre momenty... Cóż... życie. Rewelacyjny blog. Podoba mi się co pokazujesz i jak piszesz <3 Dziękuję za odwiedziny, też zerknęłam do Twojego pokoju i bardzo mi się podoba. Nawet Ci zazdroszczę tej prostoty, ja zawsze ulegam pokusie przepychu i kolorów ;) zazdroszczę, że Ty się powstrzymujesz i stworzyłaś taką piękną przestrzeń wokół siebie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziekuję Ci bardzo za taki wiele miłych słów i cieszę się, że blog przypadł Ci do gustu. ściskam !

      Delete
  3. Thanks for comment :) I love your blog... I follow you!!!

    ReplyDelete
  4. nie ma miejsca na wiosenną depresję! słońce jest lekarstwem na wszystko :)

    ReplyDelete
  5. Spacer i sierściuch zawsze poprawią humor :)
    A zdjęcia są świetne!

    ReplyDelete
  6. dobrze, że jednak nie jest tak źle :) szkoda czasu na smutki :)

    ReplyDelete
  7. Dziękuję za miły komentarz,masz ciekawego bloga i fajne stylizacje,dodaję do ulubionych.Odwdzięczysz się? http://satinefashionmypassion.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  8. dziękuję za komentarz :) rewelacyjne zdjęcia

    www.seszenatmidnight.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. mam nadzieje ze ta handra niedlugo minie! zdjecia sa sliczne!

    ReplyDelete
  10. Świetne zdjęcia!


    Zapraszam do mnie
    http://fashion-whoknow.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. świetne zdjęcia, ale narobiłaś mi smaka na taka pizze a to złe o tej godzinie ! 4sery mniemam ? pycha. pozdrawiam i zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  12. the pizza look so yummie
    following you now

    hope we can follow each other
    xo
    www.jiglycious.com

    ReplyDelete
  13. Fajne zdjęcia, zwłaszcza podoba mi się przedostatnie i pierwsze.

    Dziekuje za wizytę na moim blogu. Zapraszam częściej!

    Dodaję Towjego bloga do ulubionych!. Będzie mi bardzo miło jeśli też chciałabyś obserowować moją stronę.

    malamajka.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. fantastyczne zdjęcia , a pizza bardzo do mnie przemawia ;)
    Świetny blog, stylizacje podobne do Angelicki Blick - obserwuję!

    ReplyDelete
  15. Hope you're feeling happier sweetpea.
    The food looks delicious
    www.theorangewalls.blogspot.com

    ReplyDelete