March 30, 2012

AND AT ONCE I KNEW I WAS NOT MAGNIFICENT

PHOTOGRAPHED BY ME

Chyba mnie coś łapie... Nie wiem czy to zmęczenie czy przeziębienie, ale zdecydowanie nie mam ochoty na żadne chorowanie. Zaraz wezmę aspirynkę i mam nadzieje, że mi przejdzie. Muszę powiedzieć, że pogoda dzisiaj przechodzi samą siebie ! Wyszłam z domu, było sucho, doszłam na przystanek - lało jak z cebra ! Wróciłam świeciło słońce, ściągnęłam kurtę - padał GRAD ! Potem była burza, a teraz świeci słońce. O co chodzi ?? ;)

I think I might be getting a cold. I don't know if it's just an oridinary overwork or is it a flu but I'm really NOT in the mood for being ill. I gotta tell you guys, that today's weather is crazy ! It's been raining, shinning but there was also a storm and heiling and now it's sunny again . What's going on ? :)

16 comments:

  1. Mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze :O)
    U mnie też strasznie leje! :(

    ReplyDelete
  2. :) wracaj szybko do zdrówka! Zdjęcia są fantastyczne!!!

    ReplyDelete
  3. to fakt, pogoda zwariowana ;) fajne zdjęcia, bardzo lubię!

    ReplyDelete
  4. ciesze się, że wam się podobają ;)

    ReplyDelete
  5. ale fajne te ogrodniczki!- czy to ogrodniczka?
    dziękuję za wizytę na moim blogu i pozdrawiam :)

    bardzo ładne zdjęcia tu Ciebie:)

    http://blogwbutach.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. ogrodniczki, zdecydowanie wole 'męskie' wersje ubrań ;) ściskam !

      Delete
  6. W weekend ma padać śnieg yay!! Śliczne zdjecia!! :D

    Can't Afford Chanel Blog

    ReplyDelete
  7. U mnie też zaczyna padać, a było takie piękne słonko. Tylko się bardziej ''nie dopraw'' na grillu, bo nie chcemy żebyś się nam tutaj teraz zachorowała no! ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. o dziekuje skarbie <3 jestem ciekawa czy ten grill wogole wypali, bo skoro ma padac snieg to moze byc ciezko :-) pozdrawiam

      Delete
  8. pierwsze zdjęcie jest boskie! u mnie też dzisiaj na przemian słońce z deszczem, tak bywa ;d

    ReplyDelete
  9. re: thank you so much!!

    www.poulines.se

    ReplyDelete
  10. piękne zdjęcia! uwielbiam taki klimat

    ReplyDelete
  11. Thank you for stopping by THe fashion hive!!

    Your pics are interesting and I like!!

    http://thefashionhive.com

    ReplyDelete
  12. El clima aquí en México también es demasiado raro.
    El tono de tus fotografías me encanta. :)
    kiss

    ReplyDelete