August 23, 2012

YOU SAID YOU WOULD TAKE IT HIGHER



Photos from July

Ostatnie brakuje mi weny twórczej, co wyjaśnia brak stylizacji... Ograniczyłam się do jednej sukienki, pary szortów i kilku białych bluzek. Jestem już zmęczona latem, upałami, wieczną duchotą, lato jest najmniej lubianą przeze mnie porą roku. Pociesza mnie fakt, że już za chwilę piękna jesień - deszcze, przyjemne temperatury, długie spodnie i bordowe żakiety...
Na dzisiaj to tyle, może krótka przerwa przywróci mi jakąkolwiek chęć do strojenia się.

/Translate/ Lately I;ve been felling a lack of creativity when it comes to my oufits... All I've been wearing are a pair of shorts, one dress and couple of white blouses - that's all. I guess that's because I'm so done with summer, and the heats - I can honestly say that summer is my least favourite season... All I can think of now is that autumn is coming - I can't wait till it'll be rainy all time and I'll be walking around with my burgundy jacket on not feeling hot and sweaty.
That's all for today, maybe a short break would bring back my will to dress up.

8 comments:

  1. Great outfit, love your skirt! xoxo

    http://fashionflirtblog.blogspot.nl/

    Jasmin

    ReplyDelete
  2. A mnie się bluzka podoba, strasznie.

    ReplyDelete
  3. a widzisz Ty się stroić nie musisz a zdjecia przykuwają uwagę!! więc brawa:D J.

    ReplyDelete
  4. ja chęcie do 'strojenia się ' nie mam juz od miesiąca.. :P

    ReplyDelete
  5. świetny blog- gratuluję!:)
    obserwuję i zapraszam do mnie- początkującej;)

    ReplyDelete
  6. nominowałam Cię do Versatile Blogger Award:) więcej szczegółów znajdziesz na moim blogu:)

    ReplyDelete
  7. właśnie odkryłam Twojego bloga-masz świetny styl, będę tu zaglądać!

    zapraszam też do mnie:
    http://thefashionreflections.blogspot.com/


    karla

    ReplyDelete