April 10, 2012

THE PROJECT

Me right now

Jestem super podekscytowana ! Przez ostatnie kilka godzin zajmowałam się swoim nowym projektem. Dziedziny dosyć mi znane - fotografia połączona z modą. Więcej nie powiem, ale pierwsze efekty mam zamiar pokazać Wam już w tym tygodniu.

I'm super excited ! For the last couple of hours I've benn taking care of my new project that I came up with. It's gonna be related to fashion and photography. I can't tell you more but I think I'm gonna show you the first results this week.

OUTFIT LATER ♥

5 comments:

  1. fotografia i moda= dwie rzeczy, które kocham nad życie. Nie mogę się doczekać, jestem taka ciekawa!!

    Paulina

    ReplyDelete
  2. You look so lovely! I love the red lips darling!

    Wren
    http://houseofwren.blogspot.ca/

    ReplyDelete
  3. gosto muito da naturalidade do seu blog visto através de suas belas fotos inclusive as fotos que vc tira são bonitas e maquiada vc fica super bem.Eu já te sigo a algum tempo e preciso de mais seguidores, queres me seguir também?Eu ficaria muito feliz!!!Tenho twitter: www.twitter.com/fashionayre e blog|: fashionayre.blogspot.com.br

    ReplyDelete