April 29, 2012

HIPPIE LOVIN








 //Jeans Levis // Top H&M // Bag H&M // Sunnies Old //

Photos by me & my ma

Siedzę sobie właśnie na werandzie, z bliskimi mi osobami, zw słodkim winem w dłoni. Wciąż nie mogę wyjść z zachwytu nad dzisiejszym dniem... Wybrałam się z przyjaciółmi na wycieczkę do lasu. Zachwycił nas zapach drzew i świeży kolor zieleni - coś niesamowitego ! Potem poszliśmy coś zjeść, aż w końcu wylądowaliśmy u mnie w domu. Świetny dzień.

/Translate/ I'm sitting on my porch with my closest people and all I can think about is how great today was. Me and my friends took a drive to a forest, and all of the trees smelled and looked so fresh - amazing. After that we ate something and now here we are - in my house drinking wine. Excellent.

7 comments:

  1. Zakochałam się w tych zdjęciach! Rewelacja!!! a co do pogody to też nie mogę się nadziwić jak dzisiaj było pięknie :)

    ReplyDelete
  2. you look beautiful! great outfit and photos :)

    ReplyDelete
  3. nie obraź się, ale nie przypadł mi do gustu Twój styl ostatnio. Kiedyś byłam Twoją wielką fanką, teraz niestety ta sympatia słabnie. Jednak dalej będę czekać na nowe posty : )

    ReplyDelete
  4. Way cool! Some extгemely νalid pointѕ! I appreciate уou writing this ωrite-up аnd also the rеst
    of the ѕite is аlѕo vеry goοd.


    Mу page; bojler kospel

    ReplyDelete